Laster inn

SERVICE


Vi vet at service er viktig for at utstyr skal fungere og ha lang levetid, så service er derfor høyt prioritert hos Sportgymbutiken.
Våre serviceteknikere har bred kunnskap og mange års erfaring og utfører service på alle merker.



Kontakt oss på
Email: service@sportgymbutiken.se
Tel. +46 500-42 87 00 (velg 2, service)


Reservedeler

Sportgymbutiken mener at ettermarkedet er viktig. Derfor hjelper vi gjerne med reservedeler, reparasjoner og support til kunder med eksisterende treningsapparater. Vi har et stort utvalg reservedeler på vårt lager, men også mulighet for å bestille hjemmereservedeler til de fleste merker på markedet, både til hjemmetrening og profesjonelle maskiner.

Merker vi ofte jobber med inkluderer Masterfitness, Abilica, ProForm, Casall, Concept, Tunturi, Hammer Sport, Gymtec, Impulse, inSPORTline, DKN, Assault, Bowflex, BH Fitness, Skip Sport, Weider, Schwinn, First Degree Fitness , Iron Master og andre..

Sportgymbutikken er også servicepartner for Tunturi Fitness og håndterer service og reservedeler til disse maskinene.

For priser og bestilling av reservedeler, bruk vårt skjema så kommer vi tilbake til deg innen kort tid med priser og mer info
Reservedelsskjema »


Reklamasjon

Ansvaret for bestilte varer går over på kjøper idet varen leveres til respektive transportfirma. Transportskader skal anmeldes omgående til speditøren, og vi står i slike tilfeller for eventuell returfrakt. Kontroller alltid at ditt gods er uskadd på leveringstidspunktet. 
Eventuelle transportskader skal være registrert eller skal registreres når leveringen skjer. Det er ikke mulig å klage på transportskader i etterkant.

For reklamasjon av produkter av merkene Abilica, NordicTrack, Pro-Form, Nordic, Everlast, Sport Supply, SKLZ, Redcord, Weider, Bowflex og iFit, skal følgende skjema benyttes: Link til skjema »

For reklamasjon av øvrige merker/varer, skal skjemaet på "Mine sider" benyttes.
Du får brukernavn og passord i forbindelse med din første bestilling om du er ny kunde hos oss. Les mer om innloggingen på første spørsmål under FAQ/Hjelp »

Link til Mine sider »

 

Ved synlige skader, legg ved bilde slik at vi lettere kan hjelpe deg.
Det er kjøperens ansvar å kontrollere varen for feil og mangler eller feilekspedering.

Ved eventuell feilsøking og reperasjon står kunden for transport av produktet som skal repareres av en av Sportgymbutikkens godkjente og anbefalte reparatører.
Disse fraktkostnadene betales av kunden om ikke annet er avtalt. Feilsøkning og reparasjoner utført i hjemmet kan i visse tilfeller gjøres mot eksta kostnad.